Follow us


Aboneaza-te la newsleter

Truck Power

SCHMITZ CARGOBULL ECOGENERATION CÂȘTIGĂ DIN NOU!

SCHMITZ CARGOBULL ECOGENERATION CÂȘTIGĂ DIN NOU!

După ce, cu o lună înainte, Schmitz Cargobull a fost distins cu premiul european pentru sustenabilitate în transporturi, la categoria semiremorci, cu semiremorca aerodinamică cu perdea, S.CS EcoFlex din seria EcoGeneration, în decembrie 2021, întreaga serie EcoGeneration a câștigat premiul german pentru un design sustenabil, pentru anul 2022. Premiul german pentru un design sustenabil este cel mai apreciat premiu de acest fel din Europa, el fiind dovada recunoașterii unor soluții remarcabile pentru designul lor sustenabil și potențialul ridicat de transformare și, în care, impactul pozitiv asupra sustenabilității a reprezentat un aspect cheie în dezvoltarea lor.

Chiar și simpla nominalizare la premiul german pentru un design sustenabil permite aplicarea pe produsul nominalizat a emblemei «German Sustainability Award Design 2022». Această emblemă, mai ales cea pe care este aplicat și înscrisul «WINNER», reprezintă este o recunoaștere externă renumită, care face cunoscute produsele deschizătoare de drumuri noi în tehnică și asigură un avans pe piață. Totodată, emblema «German Sustainability Award Design 2022» oferă consumatorilor acea orientare necesară în căutarea unor alternative sustenabile. Semiremorcile din seria EcoGeneration, de la Schmitz Cargobull, au impresionat în mod deosebit juriul care a acordat premiul german pentru un design sustenabil, pentru anul 2022.

Semiremorcile aerodinamice cu perdea s-au confruntat cu peste 1 000 de produse care au fost nominalizate pentru râvnitul premiu. Roland Klement, membru al Consiliului pentru Cercetare și Dezvoltare, la Schmitz Cargobull, a acceptat premiul în numele companiei la ceremonia de acordare a premiilor care a avut loc pe 2 decembrie 2021 la Düsseldorf.

„Soluțiile tehnice aplicate semiremorcii aerodinamice cu perdea S.CS, cu cele trei versiuni ale sale, EcoFLEX, EcoVARIOS și EcoFIX, asigură reducerea radicală a rezistenței aerodinamice. În timpul testelor rutiere s-au realizat economii de combustibil de până la 10%”, explica Roland Klement, adăugând: „Suntem foarte mulțumiți că EcoGeneration a fost recunoscută ca o soluție orientată spre industrie pentru sectorul transporturilor rutiere de marfă. Semiremorcile cu perdea din seria EcoGeneration pot reduce semnificativ atât costurile cu combustibilul, cât și amprenta de carbon, fără a necesita accesorii suplimentare costisitoare și predispuse la deteriorări.”

BENEFICIILE SERIEI ECOGENERATION
Semiremorcile cu perdea din seria EcoGeneration, cu al lor design aerodinamic ce asigură economii de combustibil și reducerea emisiilor de carbon, au însemnat pentru Schimitz Cargobull o regândire a conceptului de sustenabilitate. De subliniat că, totodată, prețul de achiziție mai mare se amortizează după numai doi ani.

Beneficiile semiremorcilor cu perdea din seria EcoGeneration rezidă din forma aerodinamică a corpului semiremorci, care reduce rezistența aerului și, astfel, asigură scăderea consumului de combustibil al autotractorului și, implicit reducerea amprentei de CO2. De remarcat că sunt disponibile trei variante de semiremorci cu perdea:
EcoFIX – la care acoperișul este fix și coborât spre spate;
Eco FLEX – la care acoperișul este flexibil și reglabil pe înălțime în spate;
EcoVARIOS – la care acoperișul este flexibil și reglabil pe înălțime în spate și în față.

În utilizarea practică, cu conceptul EcoGeneration s-au realizat economii de combustibil de peste 10%. Conceptul de semiremorcă EcoGeneration oferă ansamblului autotractor – semiremorcă o formă aerodinamică adecvată, ce are drept rezultat reducerea rezistenței aerului, o suprafață remorcată mai mică și, esențial mai puține turbulențe în spatele semiremorcii. Soluția poate fi combinată cu alte măsuri aerodinamice ce au ca efect economisirea de combustibil (ex. spoiler, deflectoare laterale, aripi spate, fuste laterale etc.).

Caroseria EcoFIX reprezintă soluția ideală pentru transportul de mărfuri orizontale, plane și grele, cum ar fi role de oțel și hârtie. Cu greutatea sa redusă și spatele fix, semiremorca oferă în față o înălțime totală de patru metri. Echipată cu un design potrivit de prelată, semiremorca optimizată pentru sarcina utila reprezintă o alternativa de economisire a combustibilului datorita masei proprii reduse și a designului aerodinamic.

Caroseria EcoFLEX are, la extensie maxima, o înălțime totala de patru metri atât în față, cât și în spate. În același timp, înălțimea perdelei se poate ajusta pentru a se potrivi formei caroseriei, cu opțiunea că se poate ridica acoperișul flexibil la partea din spate a semiremorcii, atunci când este necesară utilizarea volumului complet de încărcare. Forma aerodinamică rezultată poate optimiza economiile de combustibil. Această caroserie este ideală pentru transportul de mărfuri generale și de băuturi.

Caroseria EcoVARIOS reprezintă o opțiune excelentă pentru transporturi de mare volum și pentru industria auto atunci când sunt transportați paleți stivuiți pe trei rânduri, de exemplu. Ambele secțiuni din față și din spate ale caroseriei pot fi reglate flexibil. Această versiune de semiremorcă oferă o înălțime interioară maximă de trei metri, pentru o înălțime totală de patru metri.

Această semiremorcă asigură economii de combustibil semnificative atunci când, pentru transportul mărfii, nu este necesară întreaga înălțime interioară de trei metri. Totodată permite înălțimi de cuplare diferite. Înălțimea variantelor EcoFLEX și EcoVARIOS poate fi reglată ușor și rapid în același mod ca și binecunoscutul și consacratul sistem de caroserie VARIOS. Acoperișul este ridicat sau coborât manual, cu ajutorul unei pompe hidro-pneumatice, în timp ce înălțimea este reglată prin intercalarea unor suporturi. Nu sunt necesare alte unelte suplimentare pentru a modifica înălțimea. O persoană poate face ajustările singură, iar întregul proces durează aproximativ 10 minute, inclusiv mutarea prelatei și ajustarea acesteia la noua înălțime. În plus, timpul suplimentar este complet neglijabil la efectuarea ajustărilor în timpul procesului de încărcare.

În funcție de sarcina specifică de transport, caroseriile Eco pot fi echipate cu prelata standard sau cu prelata POWER CURTAIN. Semiremorcile EcoGeneration se dovedesc o soluție ideală în combinație cu prelata POWER CURTAIN , care nu necesită lamele de rigidizare. Acest lucru reduce și mai mult masa proprie și contribuie la economii mai mari de combustibil. Sistemul impresionează prin manipularea simplă și sigură și economisește timp în timpul sarcinilor zilnice de transport.

Ca și versiunile standard de semiremorci, caroseria Eco respectă toate certificările actuale, deoarece caroseria dispune de aceeași tehnologie ca și semiremorcile standard. Baza rămâne renumitul șasiu MODULOS, care permite execuția de modele de caroserie flexibile datorită conceptului său modular. Caroseria Eco poate fi combinată și cu șasiul X-LIGHT pentru o masă proprie deosebit de redusă. Desigur, semiremorcile Eco continuă să ofere caracteristicile clasice de produs ale șasiului, cum ar fi robustețea, protecția împotriva coroziunii și o garanție de 10 ani împotriva ruginirii. Toate semiremorcile din seria EcoGeneration sunt echipate standard cu sistemul telematic TrailerConnect® CTU de la Schmitz Cargobull. Acesta oferă aceleași funcții ca la remorcile standard.

La încărcare și descărcare, nu există alte caracteristici speciale în comparație cu alte operațiuni de transport de zi cu zi. Toate variantele Eco sunt potrivite atât pentru încărcare prin spate cât și prin lateral. Asigurarea încărcăturii, încărcarea și descărcarea pot fi efectuate ca de obicei, fără nicio muncă suplimentară, cu sistemele standard Scmitz Cargobull.


Truck Power

Recent Posts:

Mineralport, cel mai mare furnizor de agregate, asfalt și beton din regiunea Oltenia, își pune din nou încrederea în camioanele Mercedes-Benz. Compania a primit recent încă 20 de unități Arocs, care îi vor susține extinderea operațiunilor.Primele vehicule Mercede...


Citeste mai mult

Editura germană ETM, care publică, printre altele, revistele comerciale de specialitate „Fernfahrer”, „Lastauto omnibus” și „Trans aktuel”, face anual un sondaj în rândul cititorilor săi cu privire la cele mai bune vehicule comerciale și mărci. L...


Citeste mai mult

Statistici recente arată că în 2021 Volvo Trucks a fost lider pe piața pentru camioane grele integral electrice din Europa, cu o cotă de piață de 42%. În 2021, compania a primit comenzi, inclusiv scrisori de intenție pentru cumpărare, pentru peste 1.100 de camioane electrice, la ...


Citeste mai mult

Renault Trucks își extinde gama integral electrică și a anunțat, pentru 2023, startul vânzărilor pentru două noi modele de până la 44 t, și anume Renault Trucks T E-Tech pentru transportul regional și Renault Trucks C E-Tech pentru activitatea de construcții.Renault Truck...


Citeste mai mult