Datorită creșterii densității traficului rutier de mărfuri, a emisiilor asociate de dioxid de carbon și a cererilor multor expeditori pentru servicii logistice de transport durabile, eficiente din punct de vedere energetic și care respectă mediul, transportul multimodal câștigă din ce în ce mai mult teren în ceea ce privește sarcinile de transport mărfuri generale la nivel european. Schimbarea rapidă între transportul rutier și cel feroviar, siguranța transportului de marfă și flexibilitatea vehiculelor necesare pentru acest lucru, fac ca marii producători de vehicule să fie mai exigenți în ceea ce privește dezvoltarea produselor lor.
De-a lungul timpului, Schmitz Cargobull a de zvoltat un sistem modular dovedit de remorci pentru transportul multimodal. Acum, Schimitz Cargobull vrea să demonstreze că nu s e limitează doar la semiremorci furgon S.KO și semiremorci cu prelată S.CS, extinzânduși gama de produse prin r eintroducerea în fabricație de s erie a remorcilor tip A.WF și Z.WF pentru transportul containerelor scurte „swap”, precum și a unui nou container scurt „swap” - W.BO, pentru o soluție multimodală mai eficientă.
Noile șasiuri de remorci pentru transportul intermodal al containerelor scurte „swap” sunt dezvoltate și fabricate în Slovacia, în noul centru de producție Schmitz Cargobull din Michalovece, în timp ce, noua suprastructură a containerul scurt „swap” va fi produsă la comandă de specialistul slovac în suprastructuri „swap”, Kerex, din MichaloveceRemorca cu proțap articulat A.WF și remorca cu axă centrală Z.WF sunt folosite pentru operațiuni de transport a unor suprastructuri „swap” (interschimbabile), distingânduse prin designul lor simplu și robust și prin adaptabilitatea deosebită la o gamă largă de înălțimi față de sol. Echipate optim pentru a
facilita operațiunea de încărcare/descărcare a suprastructurii „swap”, aceste remorci asigură o manipulare economică a containerelor „swap”. Opțional, pentru o protecție anticorosivă superioară, șasiul remorcilor este disponibil și galvanizat la cald.
O garanție de 10 ani împotriv a coroziunii se aplică tuturor pieselor zincate montate pe șasiu. Acest lucru contribuie la păstrarea valorii remorcilor, care se reflectă în valoarea de revânzare. Cu șasiurile lor robuste, cu două axe, echipate cu dispozitive cu pin pentru fixarea unui container de 20', cele două remorci oferă echipamentul optim pentru fixarea și sprijinire containerelor „swap”. Pentru transportul flexibil de suprastructuri și containere „swap”, remorcile au fost adaptate în mod optim la cerințele transportului multimodal.
Cu șasiurile lor robuste, cu două axe, echipate cu dispozitive cu pin pentru fixarea unui container de 20', cele două remorci oferă echipamentul optim pentru fixarea și sprijinire containerelor „swap”. Pentru transportul flexibil de suprastructuri și containere „swap”, remorcile au fost adaptate în mod optim la cerințele transportului multimodal
Proiectate și testate pentru a transporta orice suprastructură „swap” cu o sarcină utilă de aproximativ 14,5 tone, ambele remorci sunt potrivite pentru transportul containerelor și suprastructurilor „swap” echipate cu dispozitive standardizate ISO, pentru fixarea containerelor (20'). Având în vedere că solicitările mecanice convenționale, datorate transportului de zi cu zi a suprastructurilor „swap”, nu lasă urme de durată, galvanizarea la cald oferă o protecție optimă suprafețelor expuse ale șasiului.
O noutate în gama de produse Schmitz
Cargobull o reprezintă containerul „swap” W.BO, ca o soluție pentru transportul multimodal. În loc să piardă timpul în timpul încărcării și descărcării, containerele „swap” pot fi instalate și înlocuite imediat cu un alt container „swap” care este pregătit pentru un transport ulterior. Pe lângă economisirea timpului, acest lucru ajută la utilizarea mai eficientă a vehiculului de transport. În plus, timpii de deplasare se reduc, iar deplasările fără încărcătură sunt evitate.
Containerul „swap” tip W.BO, pentru transportul mărfurilor uscate este o suprastructură din oțel, cu pereți netezi, care oferă o gamă largă de opțiuni de echipare, ca de exemplu: un sistem cu două nivele, o ușă tip rulou sau un sistem de încuietoare standard. Schimitz Cargobull oferă trei modele diferite de containere „swap” proiectate pentru o gamă largă de sarcini de transport. Două au lungimea de 7,45 m, iar peretele este neted sau profilat, iar unul este lung de 7,82 m și are peretele neted.
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Truck Power
SCHMITZ CARGOBULL ÎȘI EXTINDE GAMA DE PRODUSE

Recent Posts:
La Bauma 2025, cel mai mare târg din lume pentru vehicule și mașini pentru construcții din toate industriile, care va avea loc la Messe München în perioada 7-13 aprilie 2025, Goldhofer AG urmează să facă furori cu cele mai recente inovații revoluționare în domeniul tra...
Citeste mai mult
Schmitz Cargobull - principalul producător german din Europa de semiremorci pentru mărfuri cu temperatură controlată, mărfuri generale și mărfuri în vrac și un pionier al soluțiilor digitale pentru serviciile de telematică integrate vehiculelor tractate - va fi prezent la BAUMA, cel ...
Citeste mai mult
Daimler Truck & Bus Romania marchează o premieră în piața de transport din România prin livrarea primului cap tractor Mercedes-Benz Actros L echipat cu ProCabin, un model premium recunoscut pentru eficiența, siguranța și confortul oferite. Client este firma Euroluc Trans, care ...
Citeste mai mult
În perioada 17 septembrie 2024 – 22 septembrie 2024, la IAA Transportation 2024, Schmitz Cargobull, sub tema „Livrând Performanță”, și-a prezentat cele mai recente produse pe care clienții le pot utiliza pentru a îmbunătății performanța flotei lor și pent...
Citeste mai mult