Semiremorca basculantă Kögel convinge companiile de construcÈ›ii cu o prelucrare de înaltă calitate, o poziÈ›ie sigură chiar È™i pe t erenuri dificile È™i având ca bază un cadru stabil È™i durabil. Pentru o mai mar e uÈ™urință de utilizare, Kögel a realizat acum o multitudine de inovaÈ›ii.
Toate produsele Kögel sunt supuse permanent unor procese de optimizare. Această strategie este o caracteristică esenÈ›ială a motto-ului producătorului de vehicule din sudul Germaniei: „Economy meets Ecology – Because we care”. Acest motto cuprinde promisiunea de a armoniza eficienÈ›a economică cu sustenabilitatea - iar acest lucru este valabil în mod natural È™i pentru semiremorca basculantă Kögel. Recent, producătorul de vehicule cu sediul în Burtenbach a prezentat mai multe inovaÈ›ii privind semiremorcile basculante.
Dintre acestea fac parte: treptele opÈ›ionale suplimentare pentru platforma de operare pentru a reduce distanÈ›a față de benă È™i pentru a asigura un acces mai bun la urcare, o cutie de scule amplasată mai jos pentru o mai bună accesibilitate, semnalizatoare opÈ›ionale practice pe noul suport de lămpi È™i o bară antiîmpănare optimizată, pe care nu se pot prinde murdăria È™i molozul È™i care este disponibilă, de asemenea, opÈ›ional, ca versiune cu acÈ›ionare pneumatică.
Sistemul de reÈ›inere cu ridicare È™i coborâre cu ajutorul aerului permite o uÈ™urare considerabilă a funcÈ›ionării È™i este foarte uÈ™or de manevrat cu ajutorul unui comutator cu pârghie. O mare uÈ™urare pentru toÈ›i È™oferii.
DeÈ™i noua bară antiîmpănare, care din luna septembrie, conform cerinÈ›elor legale, este capabilă de forÈ›e de reÈ›inere aproape duble, are totuÈ™i o masă proprie relativ redusă. Noul design asigură astfel
semiremorcii basculante Kögel o sarcină utilă suplimentară. În plus, inginerii de la Kögel au optimizat geometria È›evii. Forma pentagonală împiedică în mod e ficient depunerea murdăriei, care riscă apoi să alunece pe drumurile publice È™i să polueze carosabilul.
În general, semiremorca basculantă Kögel se remarcă atunci când vine vorba de greutate, mai ales în comparaÈ›ie cu modelele de semiremorci basculante din oÈ›el/oÈ›el. Amestecul inteligent de materiale al benei rotunde din oÈ›el È™i aluminiu, care este posibil datorită tehnologiei inteligente de îmbinare cu bolÈ›uri, economiseÈ™te aproximativ 400 de kilograme de masă proprie. În plus, s-a obÈ›inut o reducere a greutății cu încă 100 de kilograme prin ajustări ale cadrului È™i ale altor componente.
Acest lucru face ca semiremorca basculantă „Made in Germany” să fie un adevărat gigant în materie de sarcină utilă, care oferă o eficiență ridicată a transportului È™i, prin urmare, se remarcă prin emisii reduse de CO2 în raport cu greutatea încărcăturii. Un alt plus al construcÈ›iei uÈ™oare consecvente: Masa proprie scăzută economiseÈ™te carburant când circulă în gol È™i astfel asigură din nou un niv el scăzut de emisii de CO2. Acest lucru este în deplină concordanță cu motto-ul Kögel „Economy meets Ecology – Because we care” È™i reprezintă un beneficiu real pentru companiile de transport.
Semirmorca basculantă Kögel se remarcă, de asemenea, prin uÈ™urinÈ›a maximă de utilizare È™i operare. Este ceea ce promite Kögel prin motto-ul său „Because we care“. Pentru a uÈ™ura munca de zi cu zi a È™oferilor, proiectanÈ›ii au făcut È™i alte optimizări, pe lângă noua bară antiîmpănare cu acÈ›ionare pneumatică.
De pe platforma de operare îmbunătățită din partea din față a semiremorcii basculante, aveÈ›i întotdeauna o imagine de ansamblu în timpul operaÈ›iunilor de încărcare. Cârligele de blocare integrate de pe hayon sunt bine pr otejate în timpul basculării. Șoferul controlează frâna de mână È™i suspensia pneuma tică de la unitățile de comandă uÈ™or accesibile. Pentru a economisi spaÈ›iu, pe platformă sau pe cadru pot fi a taÈ™ate piese ataÈ™ate opÈ›ionale la benă, cum ar fi c anistre de apă, cutii de depozitare sau extinctoare, precum È™i aparate de lucru È™i scări extensibile.
O variantă specială este versiunea de semiremorcă basculantă cu trei axe, cu o benă rotundă de 24 de metri cubi, cu o podea groasă de patru milimetri, fabricată din oÈ›el 450HB cu rezistență la uzură È™i revenit. PereÈ›ii laterali cu o grosime de cinci milimetri È™i peretele posterior cu o grosime de È™apte milimetri sunt fabricaÈ›i din aluminiu cu rezistență ridicată la uzură. Această combinaÈ›ie este ideală pentru materiale de construcÈ›ii, cum ar fi piatra spartă sau pietriÈ™ul. În plus, în acest scop, este disponibilă o benă termică izolată complet. Acest lucru permite ca semiremorca să fie utilizată ca semiremorcă basculantă pentru asfalt.
Avantajul benei din oÈ›el cu pereÈ›i laterali uÈ™ori È™i perete posterior uÈ™or, în comparaÈ›ie cu o benă din aluminiu pur, este că nu mai este necesară repararea costisitoare a podelei de uzură, care trebuie efectuată la fiecare doi-trei ani. În locurile cu grad ridicat de uzură se utilizează oÈ›el de înaltă calitate, iar pe pereÈ›ii laterali È™i pe peretele posterior, cu o abraziune redusă, se utilizează aluminiu uÈ™or. În comparaÈ›ie cu o semiremorcă basculantă convenÈ›ională din oÈ›el/oÈ›el, se pot economisi până la 400 de kilograme de masă proprie prin utilizarea pereÈ›ilor laterali È™i peretelui posterior din aluminiu.
Main foto: UÈ™oară pe osie: Amestecul inteligent de materiale din oÈ›el È™i aluminiu utilizat pentru benă permite un avantaj de masă de până la 400 de kilograme în comparaÈ›ie cu versiunile fabricate numai din oÈ›el
Bara antiîmpănare cu acÈ›ionare pneumatică este disponibilă opÈ›ional È™i uÈ™urează È™oferului rabatarea în mod considerabil