În luna octombrie a acestui an, Volvo Trucks va începe testarea unei soluții de transport integral electrică pentru industria construcțiilor. Două camioane grele vor fi livrate companiei Swerock, pentru a răspunde cerințelor tot mai mari pentru zgomot și emisii reduse – în special în zone urbane sensibile.
După introducerea cu succes a camioanelor electrice de serie pentru transportul urban și colectarea deșeurilor, acum Volvo Trucks alocă două camioane de construcții în întregime electrice pentru a fi testate în condiții reale de operare. „Camioanele din segmentul construcțiilor necesită mai multă putere și robustețe decât în multe alte sectoare, iar camioanele electrice nu fac excepție”, spune Jonas Odermalm, vice-președinte pentru electromobilitate la Volvo Trucks. Soluțiile comerciale trebuie să îndeplinească necesitățile și cerințele pentru înaltă productivitate și disponibilitate, furnizând, în același timp, beneficiile emisiilor și zgomotului mai reduse, care vin la pachet cu un lanț cinematic integral electric. Testele de teren și colaborarea cu clienții sunt foarte importante in procesul de dezvoltare. În cadrul acestor teste, un camion electric Volvo FM echipat cu mixer va livra ciment către clienți iar un Volvo FMX electric cu hooklift (cârlig hidraulic) va fi utilizat în proiecte mai mari de infrastructură. Proiectul va evalua modul în care camioanele electrice pot fi folosite pentru a crește eficiența și a reduce impactul asupra mediului. În afară de analiza performanței vehiculelor în sine, testul va viza ecosistemul general al electromobilității, pentru a sprijini identificarea unor oportunități de alimentare în linie cu c erințele de productivitate. Beneficiile vehiculelor electrice pentru mediile urbane vor fi măsurate în termenii unui transport mai silențios, ai siguranței pe șantier și ai confortului pentru șofer.
"Aceste tipuri de teste sunt v aloroase, ajutându-ne să înțelegem mai bine operațiunile clienților și modul în care electrificarea va avea un impact zilnic asupra acestora, în termenii ciclurilor de conducere, ai capacității de încărcare, disponibilitate, distanței parcurse și ai altor parametri – și cu toate beneficiile utilizării unui transport mai curat și mai silențios." - EBBA BERGBOM WALLIN ELECTROMOBILITY BUSINESS MANAGER LA VOLVO TRUCKS
Testarea celor două camioane electrice în condiții reale de operare oferă oportunitatea de a evalua modul în care vor fi utilizate și de a sublinia potențialele îmbunătățiri necesare înainte de a fi posibilă o adapt are la scară mai largă.
PRIMUL TEST VOLVO TRUCKS ÎMPREUNĂ CU CLIENȚI, CU CAMIOANE GRELE ELECTRICE
• Colaborarea include testarea a două vehicule electrice: un Volvo FM cu mixer de beton și un Volvo FMX cu hooklift (cârlig hidraulic).
• Proiectul este condus, în colaborare, de către Volvo Trucks și Swerock, cu sprijinul JOAB și al Saraka.
• Camionul Volvo FM electric va livra beton către clienții Swerock din zone urbane.
• Camionul Volvo FMX electric cu hooklift va fi utilizat în principal în proiecte mai mari de infrastructură și în construcții urbane.
DESPRE SWEROCK
Swerock este unul dintre cei mai mari furnizori scandinavi de material și servicii pentru industria construcțiilor, cu peste 360 de cariere și 60 de fabrici de beton. Swerock realizează, de asemenea, reciclare, pentru a-și asuma responsabilitatea pentru climat și mediu și pentru a reduce extracția de noi materiale. Swerock este parte a Grupului Peab, care are aproximativ 17.000 de angajați și vânzări nete de 56 de miliarde SEK.
"Împreună cu Volvo Trucks, facem un mare pas înainte către un transport care să protejeze mediul în mod inteligent. Aceasta ne va aduce semnificativ mai aproape de camioanele viitorului, care vor reduce emisiile cauzate de combustibilii fosili. Avem deja 15 mixere de beton hibride și, prin acest proiect, testăm, acum, vehicule care merg complet pe electricitate." - HANS OREST DIVISION MANAGER LA SWEROCK ȘI PARTE A GRUPULUI PEAB
Follow us
Aboneaza-te la newsleter
Truck Power
VOLVO TRUCKS ÎNCEPE TESTAREA ÎN CONDIȚII REALE DE OPERARE A CAMIOANELOR INTEGRAL ELECTRICE, PENTRU INDUSTRIA CONSTRUCȚIILOR

Recent Posts:
La Bauma 2025, cel mai mare târg din lume pentru vehicule și mașini pentru construcții din toate industriile, care va avea loc la Messe München în perioada 7-13 aprilie 2025, Goldhofer AG urmează să facă furori cu cele mai recente inovații revoluționare în domeniul tra...
Citeste mai mult
Schmitz Cargobull - principalul producător german din Europa de semiremorci pentru mărfuri cu temperatură controlată, mărfuri generale și mărfuri în vrac și un pionier al soluțiilor digitale pentru serviciile de telematică integrate vehiculelor tractate - va fi prezent la BAUMA, cel ...
Citeste mai mult
Daimler Truck & Bus Romania marchează o premieră în piața de transport din România prin livrarea primului cap tractor Mercedes-Benz Actros L echipat cu ProCabin, un model premium recunoscut pentru eficiența, siguranța și confortul oferite. Client este firma Euroluc Trans, care ...
Citeste mai mult
În perioada 17 septembrie 2024 – 22 septembrie 2024, la IAA Transportation 2024, Schmitz Cargobull, sub tema „Livrând Performanță”, și-a prezentat cele mai recente produse pe care clienții le pot utiliza pentru a îmbunătății performanța flotei lor și pent...
Citeste mai mult